درمان از بین بردن سموم جایگزین خوبی برای دیالیز است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان از بین بردن سموم جایگزین خوبی برای دیالیز است

درمان از بین بردن سموم است یک جایگزین خوب به DiálisisComo همه می دانیم، دیالیز یکی از درمان های رایج ترین نارسایی کلیه است، اما نه همه بیماران به عنوان یکی از مناسب برای این سموم therapy.Improper درمان حذف می شدن درمان می تواند جایگزین خوبی برای دیالیز.

به عنوان یک بیمار هیچ دیالیز پاسخ، شما باید امید از دست ندهید، چرا که دیالیز است تنها گزینه برای بیمار بیماری کلیوی است. برخی از درمان های جایگزین دیگر مانند پیوند کلیه و طب چینی می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد.

برای بسیاری از بیمارانی که پیوند کلیه آشنا هستند، من نمی خواهد به آن بیش از حد به اینجا بروید. همانطور که برای طب چینی، من می خواهم به معرفی درمان حذف سموم برای شما، آن یک درمان مناسب برای نارسایی کلیه است. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است این فرصت را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است این فرصت را به بازگشت به زندگی عادی دست بدهد، اما آنها هنوز هم می توانید با کیفیت از زندگی بدون دیالیز.

اگر شما بیمار است که به دنبال یک جایگزین برای درمان دیالیز و یا علاقه مند در از بین بردن مواد سمی هستند، آن را خسته نکنید، آن را هنوز بسیاری از گزینه های دیگر. اگر شما نیاز به هر گونه کمک فقط به ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا واتساپ enfermedad-renal@hotmail.com: +8615732170898 به طور مستقیم، ما همه چیز را ممکن است به ayudarle.Creemos که، تا زمانی که شما امید را در قلب خود، شما باید انجام این فرصت را به زندگی بهتر است.





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: